Κυκλοφόρησε το 3ο τεύχος του εντύπου Μηδενιστική Πορεία για τη διάχυση της Φωτιάς και του Χάους

\"Εξώφυλλο\"

Περιεχόμενα:

Εισαγωγικό σημείωμα (σελ 5)

Κείμενα του Μετώπου Αναρχομηδενιστικής Συνείδησης για τη Διάχυση του Αρνητικού

  • Μερικές σκέψεις για την κατάσταση του ρεύματος της Νέας Αναρχίας (σελ.6)
  • Η Γη να τρέμει, ο Ήλιος ανατέλλει (σελ. 74) αφίσα-κείμενο
  • Λύσσα και Συνείδηση (σελ.75) αφίσα-κείμενο

Αναλύσεις-Κείμενα

  • Βρεγμένος αναπτήρας… (σελ.10)
  • Αντιεκλογικό κείμενο (σελ. 12)
  • Για την εκκένωση του Ναδίρ και τις συλλήψεις των δύο συντρόφων στη Θεσσαλονίκη (σελ.16)
  1. Γράμμα του αναρχικού αιχμαλώτου Σπύρου Μάνδυλα από τις δικαστικές φυλακές Κορυδαλλού (σελ.17)
  2. Γράμμα του αναρχικού αιχμαλώτου Ανδρέα Τσαβδαρίδη από τις δικαστικές φυλακές Κορυδαλλού (σελ. 20)
  3. \”Πρώτος Χαοτικός Κύκλος\” – Λύσσα και Συνείδηση (σελ.22)
  4. Μαύρα Σινιάλα (σελ. 30)

Αιχμάλωτοι Πολέμου

Σύντομη αναφορά στους αιχμαλώτους του Κράτους στο εξωτερικό

Ενάντια στη Μηχανή

Συλλογή κειμένων για την επίθεση στον Πολιτισμό

  • Αποσπάσματα από το δοκίμιο \”Βάρβαρες Σκέψεις – Για μια Επαναστατική Κριτική στον Πολιτισμό\”, του Wolfi Landstreicher (σελ. 50)
  • Η Εξέγερση των Βαρβάρων (σελ. 52)
  • Τα προοδευτικά-βιομηχανικά οράματα ως εμπόδιο για τη συνολική απελευθέρωση (σελ. 56)
  • Μια κριτική, όχι ένα πρόγραμμα (σελ. 58)
  • Η Φύση ως Θέαμα (σελ. 64)

Αποσπάσματα (σελ. 67)

Αφιέρωμα

Emile Armand: Αποσπάσματα από κείμενο \”Ατομικιστικές Προοπτικές\” (σελ.70)

Μια σελίδα μια σφαίρα

Παρουσίαση συντροφικών εκδοτικών εγχειρημάτων και εκδόσεων (σελ. 76)

Η άμεση αναγκαιότητα της επίθεσης, μέρος δεύτερο

Συνεισφορά του Χρήστου Τσάκαλου, μέλους της Συνωμοσίας Πυρήνων της Φωτιάς-FAI/IRF, στο blog Parabellum και στο έντυπο Μηδενιστική Πορεία. (σελ. 82)

Πολεμικό Ανακοινωθέν

Ενέργειες του δικτύου ΑΑΟ/ΔΕΜ, των αναρχικών της πράξης, για το διάστημα Ιούλιος-Οκτώβριος 2013 (σελ. 88)

Χορός του Λυκόφωτος, του Ρ. Νοβατόρε (σελ. 112)

Τέχνη

Χαοτεχνίες (σελ. 118)

  • Για τον Ντανταισμό (σελ. 119), Αντιπαράθεση των ρευμάτων του ντανταισμού και του σουρεαλισμού κατοπτρική αντίστοιχη με του μηδενισμού και του αναρχιμσού.
  • \”Οι Δαιμονισμένοι\” – Φίοντορ Ντοστογιέφσκι απόσπασμα (σελ. 120)
  • Χρόνης Μίσσιος απόσπασμα (σελ. 121)
  • \”Στον αναγνώστη\”  – Σαρλ Μπωντλαίρ (σελ.122)
  • \”Το Άλμπατρος\” – Σαρλ Μπωντλαίρ (σελ. 123)
  • Αποσπάσματα ποιήματος του Mauricio Morales (σελ.124)
  • \”Όταν σε περιμένω\” – Ντίνος Χριστιανόπουλος (σελ. 125)

 

Το παρόν τεύχος αφιερώνεται από τη συντακτική ομάδα της Μηδενιστικής Πορείας και το Μέτωπο Αναρχομηδενιστικής Συνείδησης για τη Διάχυση του Αρνητικού στους δύο αιχμαλώτους αδελφούς μας, Σπύρο Μάνδυλα και Ανδρέα Τσαβδαρίδη, που συνελλήφθησαν στις 11 Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη.

Κρατήστε τις Αρνήσεις σας ακέραιες σύντροφοι.

Κατεβάστε το PDF, εδώ

 

 

 

Tags: , , , , , , , ,

17 Responses to “Κυκλοφόρησε το 3ο τεύχος του εντύπου Μηδενιστική Πορεία για τη διάχυση της Φωτιάς και του Χάους”

  1. Riot says:

    Επιτελους!
    Πολυ καλη δουλεια φαινεται. Ανυπομονω να το διαβασω. Δυναμη στον Αντρεα και τον Σπυρο.

  2. anarchaos says:

    Nαβατόρε !
    Σκέτη ποίηση.
    😉

  3. zdmt says:

    αντιτυπα που ειναι διαθεσιμα?

    • nigerlupus says:

      Επειδή δεν υπάρχει ακόμη κάποιος χώρος που θα μπορούσε να φιλοξενήσει τη διανομή των εντύπων, αυτή γίνεται χέρι με χέρι. Εάν ενδιαφέρεσαι, μπορείς να στείλεις ένα μέιλ στη διεύθυνση που δίνεται στο έντυπο για να κανονίσουμε το πως και το που.

  4. hit says:

    καλη συνεχεια Συντροφοι…

  5. Contra_Info_et says:

    μερικά διορθωτικά στις περιλήψεις υποθέσεων αιχμαλώτων που συντάξατε:

    * το αντεξουσιαστικό εκδοτικό εγχείρημα Refractario δεν είναι ιταλικό αλλά χιλιάνικο – βλέπε σελίδα των συντρόφων εδώ publicacionrefractario.wordpress.com

    * o Marco Camenisch είναι φυλακισμένος στο Λέντσμπουργκ (όχι στο Πφαίφικον), και οι ελβετικές αρχές δεν έχουνε (ακόμη) επικαλεστεί επίσημα το ένταλμα της ιταλικής εισαγγελίας για να τον κρατάνε – πρωτίστως απέρριψαν την αποφυλάκισή του με φρονηματικά κριτήρια, κ.ο.κ.

    * ο Thomas Meyer-Falk δεν βρίσκεται στη φυλακή Μπρούχζαλ της Γερμανίας (κι είχε βγει από την πλήρη απομόνωση εδώ και λίγα χρόνια), αλλά είναι πλέον «προληπτικά κρατούμενος» στο Φράιμπουργκ – βλέπε σχετικά
    http://gr.contrainfo.espiv.net/2013/09/16/deutschland-thomas-meyer-falk-17-jahre-knast-eine-bilanz, http://gr.contrainfo.espiv.net/2013/10/05/thomas-meyer-falk-nazi-law-in-germany-2013

    υπό διερεύνηση:

    * ο Steve Murphy λεγόταν πως επρόκειτο να αποφυλακιστεί στις 4 Σεπτέμβρη 2013 – βλέπε και http://www.supportsteve.org

    ελπίζοντας πως βοηθούν κάπως τα παραπάνω…

    λευτεριά στους/στις ομήρους του κράτους-Κεφαλαίου

  6. antrikos says:

    Πολύ καλό το τεύχος , και πολύ καλύτερο απο τα 2 προηγούμενα!! Συνεχίστε έτσι σύντροφοι , η νέα αναρχία θεριεύει.

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  7. ShapeR says:

    Το καταχάρηκα και θα το χαίρομαι συνέχεια, δεν το βαριέσαι λεπτό. Εξαιρετικές επιλογές, κείμενα, ποίηση, αυτή η αναφορά στο Νταντά, ωραία έκπληξη. Πολυδιάστατο και ξεκαθαρίζει με τις αναλύσεις που φιλοξενεί αρκετές παρεξηγήσεις γύρω από τη Νέα Μαύρη Αναρχία.
    Λευτεριά στους μαχητές της Άρνησης.
    Φωτιά στα κελιά!

  8. Abby says:

    Μια διευκρίνηση ,γιατί δεν καταλαβαίνω.Στην σελίδα 74 που είναι η αφίσα με τίτλο ‘Η ΓΗ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ , Ο ΗΛΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ’ στο κείμενο απο κάτω στο σημείο που λέτε ‘‘Τώρα που τμήμα της καθεστωτικής αναρχίας πανηγύρισε για την φυλάκιση ανθρώπων‘‘. Απο τα συμφραζόμενα της παραγράφου αναφέρεστε στους χρυσαυγίτες ως ανθρώπους ? Ευχαριστώ για την διευκρίνηση προκαταβολικά

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

    • theparabellum says:

      Ναι ως ανθρώπους τους αναφέρουμε. Η εξιδανίκευση της έννοιας του ανθρώπου ως τίτλος τιμής, είναι συνδεδεμένη με την ανθρωπιστική χείμαιρα. Άνθρωποι είμαστε όλοι βιολογικά. Όλα τα επί μέρους στοιχεία της ανθρώπινης ταυτότητας είναι ψεύτικα. Το κέντρο της φράσης δεν είναι το πως αποκαλείς τους ναζίδες, αλλά το ότι κάποιοι πανηγυρίζουν με τον κρατικό αντιναζισμό και με τη φυλάκιση ως τιμωρία.

      • Abby says:

        Ναι κατανοητό έτσι όπως το λες. Βέβαια με αυτό τον τρόπο τους απαλλάσετε και απο την πολιτική τους ταυτότητα.Δεν γράφετε ‘‘ για την φυλάκιση των Ναζί ή των στελεχών του Κρατικού μηχανισμού ή ή ή …..’’. Σε τόσα και τόσα κείμενα μηδενιστων κλπ που έχω διαβάσει απο αυτο το μπλογκ πάντα μιλούσαν σταράτα και στα ίσια, με ευθείς και κοφτερούς σαν λεπίδα χαρακτηρισμούς για τους εχθρούς τους οι μηδενιστές. Δεν αναγνωρίζετε τους φυλακισμένους ναζί σαν εχθρούς σας? Aποσκοπεί κάπου αυτό το ξέπλυμα της ταυτότητας τους?

        [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

        • nigerlupus says:

          Λοιπόν, ας μιλήσουμε συγκεκριμένα. Το κείμενο της αφίσας το έγραψα Εγώ, οπότε η ευθύνη του βαραίνει εμένα. Όσον αφορά το πρώτο σκέλος της ερώτησής σου, νομίζω πως η απάντηση του συντρόφου Parabellum με καλύπτει. Τώρα, σχετικά με τη δεύτερη τοποθέτησή σου, θέλω να σημειώσω δυο τρία πράγματα.
          Καταρχάς, πρέπει να προσδιοριστεί η έννοια της πολιτικής ταυτότητας. Πολίτης είναι για μένα ο έχων πολιτική συνείδηση, συνείδηση πολίτη, κοινωνού, δηλαδή, της υπάρχουσας κοινωνικοκρατικής δομής. Προσωπικά, εχθρεύομαι την πολιτική συνείδηση και κατά συνέπεια την πολιτική ως διαχείρηση του υπάρχοντος. Η μηδενιστική επίθεση απέναντι στην Κοινωνία και το Κράτος είναι και επίθεση εναντίον της πολιτικής, άρα και της πολιτικής ταυτότητας. Αφού παρακολουθείς το μπλογκ και τη Μηδενιστική Πορεία θα έχεις παρατηρήσει ότι τόσο ο δικός μου λόγος, όσο και ο λόγος των συντρόφων μου απέχει από τον παραδοσιακό πολιτικό λόγο, ακριβώς επειδή αρνούμαστε να υιοθετήσουμε την έννοια της πολιτικής ταυτότητας.
          Για το ζήτημα των φασιστών ή των ναζί, λοιπόν, οποιαδήποτε τοποθέτησή μου δε γίνεται από την οπτική της πολιτικής διαμάχης ή ενός μανιχαϊστικού διπόλου “θετικής” και “αρνητικής” πολιτικής θεωρίας, αλλά με μοναδική αιχμή τη σύγκρουση των συμφερόντων των δύο πλευρών. Για μένα, οι ναζί δεν είναι εχθροί επειδή ο ναζισμός σαν αναλυτικό εργαλείο, πρόταση ή σύστημα είναι φορτισμένος αρνητικά. Ούτε φυσικά έχουμε κανένα ενδιαφέρον να προασπίσουμε ιδεολογήματα όπως ο κοινωνικός ανθρωπισμός και τα δικαιώματα.

          Σε καμία περίπτωση δεν ξεπλένουμε ταυτότητες, πολύ απλά δε μας αφορά να κάνουμε τέτοιες αναφορές. Το ζήτημα για μένα είναι η πρακτική επιλογή, όχι η πολιτική διακήρυξη. Θέλω να πω, ο φασισμός έχει τις ρίζες του στην κοινωνία αυτή καθαυτή, πηγάζει από την ίδια την έννοια του συνόλου. Καταλήγουμε, δηλαδή και το έχεις διαπιστώσει αφού μας παρακολουθείς, να καταδικάζουμε ολόκληρο το κοινωνικό σώμα για την ύπαρξη και ανάπτυξη ολοκληρωτικών αντιλήψεων (και θα πάω ένα βήμα παρακάτω αναφερόμενος και στον κομμουνισμό πέρα από το ναζισμό και φασισμό). Οι φυλακισμένοι ναζί είναι απλώς ένας εκτελεστικός βραχίονας, όχι ο κύριος εχθρός. Φυσικά θα τους τσακίσεις, όπως θα τσακίσεις οποιονδήποτε στέκεται εμπόδιο στην αυτοπραγμάτωσή σου και καλλιεργεί αντιλήψεις συνόλων, όπως θα τσάκιζες σε αντίζτοιχες περιπτώσεις κομμουνιστές ή ρεφορμιστές αναρχικούς. Δεν είναι, όμως, ο αντιφασισμός η αιχμή της επίθεσης.

          Ακόμη κάτι. Το απόσπασμα το οποίο παραθέτεις δεν έχει στόχο να αναδείξει την ταυτότητα των συλληφθέντων. Στόχος της φράσης είναι η ευθεία επίθεση στους λακέδες του Κράτους που ενδεδυμένοι με τον αναρχικό τους μανδύα άρχισαν να πανηγυρίζουν για τις φυλακίσεις ανθρωπίνων όντων (ούτε αγιογραφούμε κανέναν, ούτε ξεπλένουμε τη σαπίλα τους). Στόχος της φράσης είναι να αναδείξει την αντίφαση, τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω.
          Και φυσικά, όπως αναφέρει ο σύντροφος παραπάνω, πως να το κάνουμε, οι ναζί ανήκουν βιολογικά στο ανθρώπινο είδος. Αν κάποιοι αρέσκονται σε μεταφυσικούς αφορισμούς ας το κάνουν, εμείς, όμως, δε θα ακολουθήσουμε. Και μια τελευταία παρατήρηση. Δεν έχουμε καμία απολύτως πρόθεση να αμβλύνουμε τις αρνήσεις μας και να μετατρέψουμε τα κείμενά μας σε ευχάριστες αναγνώσεις. Ούτε το κάναμε μέχρι τώρα, ούτε πρόκειται.

          Συντροφικά πάντα.

          • Abby says:

            Σε ευχαριστώ για την απάντηση!! Τώρα αντιλαμβάνομαι πλήρως τον συλλογισμό σου, που προφανώς δεν μπορεί να αναπτυχθεί σε μια αφίσα. Διαβάζωντάς το κείμενο της αφίσας βέβαια κάποιος μπορεί να το ερμηνεύσει οπως θέλει (όπως με το καθετί στο κάτω κάτω). Προσωπικά απο οτι αντιλαμβάνομαι είναι βαθιά ριζωμένη η αντίληψη του ανθρώπου σαν τιμιτικός τίτλος και διαβάζωντας αρχικά την αφίσα σοκαρίστηκα. Οπότε φαντάζομαι πετύχατε κάτι μιας και είχα μπει σε μια διαδικασία ρουτίνας διαβάζοντας τα κείμενα σας , να συμφωνώ στην πλειοψηφία τους. Αυτο με έβαλε σε διαφορετικές εσωτερικές διαδικασίες σκέψης και θέλω να δω τι αποτελέσματα θα βγάλω και που θα καταλήξω σαν άτομο. Συνεχίστε !!!

            Υ.Γ. Το πρώτο σχόλιο που μου έκαναν με τίτλο parabellum δεν είναι ο σύντροφος parabellum που είχε παλιά το blog.Συνομιλούσα και προσωπικά μαζί του και γνωρίζω τον λόγο του.Just saying..

            [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

          • theparabellum says:

            Βασικά όλα τα σχόλια με αυτό το όνομα δικά μου είναι. Εμένα με καλύπτει το σχόλιο του συντρόφου παραπάνω.

Leave a Reply


css.php